2 ianuarie 2010

De acum la invatat!

Nici acum nu`mi vine sa cred ca au trecut atat de repede si aceste sarbatori si ca am intrat in noul an.Cu totii ne vom intoarce la vechiile ocupatii,fie ca vrem,fie ca nu vrem si unii dintre noi ne vom intoarce la planurile care erau programate pentru anul trecut si nu am reusit din diverse motive.
Dar in noul an sper ca`mi voi indeplini toate obiectivele inclusiv pe cele pe care le`am lasat in 2009 si imi doresc ca la sfarsitul lui 2010 sa fiu multumita de mine la maxim.
Stiu ca vor fi si unele momente mai dificile si ca cineva sau ceva va interveni si ma va determina sa renunt la drumul parcurs pana in acel moment.
Anul acesta termin liceul si trebuie sa invat pentru a avea note bune la toate examenele.
Dar vreau sa spun ca nimeni si nimic nu ma va mai impiedica de data aceasta ,si ca vor exista cateva lupte cu mine insumi ,dar mi`am propus sa le depasesc si ma voi tine de cuvant.
Spor la munca si sa realizati tot ce v`ati propus!

2 comentarii:

  1. Mult succes la învățat... contează foarte mult să ai medii bune... dar cel mai importantat e să te gândești mereu că există un ”după”...să te pregătești cu seriozitate pentru viață... să nu faci niciodată ce nu-ți place sau nu ți se potrivește...nu te compara cu nimeni... fă lucrurile în ritmul tău.

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim1/05/2010

    Multumesc.
    Mult succes la ce ti-ai prospus. Liceu va trece ca si cum nici nu ar fi existat, ai sa vezi! :)
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere